Rustler z fabryki mocy

Data publikacji: 2023-11-14
Traxxas wypuszcza najmocniejszą wersję swojego off-roadowego hitu w klasie Stadium Trucks - Rustler Ultimate 4x4 VXL. Dodatkowe wyposażenie ma wzmocnić model gwarantując kierowcy jeszcze większą frajdę z jazdy.
Do tej pory miłośnicy off-roadowej zabawy mieli do dyspozycji tylko jeden model w topowej odmianie - Traxxas Slash Ultimate. Tą samą ideą kierowali się amerykańscy konstruktorzy przy nowym projekcie. Na bazie najlepszego modelu Stadium Trucks, zbudowali Rustlera Ultimate z napędem na wszystkie koła i bezszczotkowym sercem pod maską. Polski debiut już za kilka dni.
Rustler Ultimate 4x4 VXL kryje w sobie sporą liczbę tuningowych podzespołów. Najważniejsze elementy konstrukcji modelu zostały wykonane z anodowanego aluminium, co ma być gwarancją większej wytrzymałości w terenie. Z przodu Traxxas zamontował nowe c-huby i zwrotnice. Regulowane górne drążki zawieszenia pozwalają na swobodne ustawianie geometrii, w zależności od preferencji kierowcy. Za stabilność na szybkich zakrętach odpowiadać będą stabilizatory - kolejna nowość w Rustlerze Ultimate. Tuning zawieszenia zamykają amortyzatory GTR z powłoką PTFE, których znawcom marki Traxxas nie trzeba przedstawiać. To obowiązkowy element każdej operacji poprawiającej właściwości jezdne modelu terenowego.
Zwinność i przyczepność Rustlera 4X4 VXL Ultimate z napędem na 4 koła dodatkowo zwiększają opony Gravix o rozmiarze 2,8″, pionierskie w modelu XRT. Zapewniają wyjątkową przyczepność na utwardzonych nawierzchniach. Obniżenie środka ciężkości LCG wymusiła na konstruktorach zastosowanie aluminiowej rozpórki podwozia. Wał napędowy, przenoszący napęd na wszystkie cztery koła, także wykonano z aluminium.
Miłośnicy ustawiania parametrów elektroniki z poziomu telefonu będą zadowoleniu. Wersja Ultimate została fabrycznie wyposażona w telemetrię i system bluetooth, łączący się z aplikacją Traxxas Link.
Rustler Ultimate 4x4 VXL kontynuuje nowatorski pomysł Traxxasa na bezspinkowy system mocowania karoserii. Tutaj także mamy zatrzaski pozwalające na szybki montaż i demontaż lexanowej skorupy. W dniu premiery model będzie oferowany w dwóch wersjach kolorystycznych: niebieskim i zielonym. Co ciekawe, pod kolor karoserii, odpowiednie barwy przyjmą wszystkie aluminiowe dodatki.
Pierwsze modele Rustlera Ultimate mają trafić do polskich sklepów pod koniec listopada. Ceny jeszcze nie znamy.