Wzmocnienie dla TRX-4M
Data publikacji: 2024-09-27
Traxxas opracował bezszczotkowy układ napędowy do swoich najmniejszych modeli przeprawowych TRX-4M. Nowe serce zapewnia do 50% większą prędkość, większy moment obrotowy i większą precyzję sterowania. Co więcej - ma być też bardziej "ekonomiczny".
Sercem układu jest zupełnie nowy bezszczotkowy silnik typu outrunner o mocy 3350 Kv. Zaprojektowany do zasilania LiPo 2s, bezszczotkowy silnik oferuje wyjątkowy moment obrotowy i kontrolę niskiej prędkości, aby pokonać każdą przeszkodę. Na otwartej przestrzeni silnik zapewnia wysokie obroty, znacznie zwiększając prędkość i moc małego Traxxasa. Czarna obudowa o wysokim połysku z laserowym grawerem nadaje silnikowi uderzający wygląd.
Bezszczotkowy silnik współpracuje z nowym regulatorem ECM, który oferuje wszystkie te same wspaniałe funkcje, co standardowy ECM. Zintegrowany moduł sterowania oświetleniem i odbiornik zachowują wszystkie istniejące funkcje z istniejącymi zestawami oświetleniowymi Pro Scale® i współpracują zarówno z nadajnikami TQ, jak i TQi. Nowe programowanie sterowania zorientowanego na pole (FOC) umożliwia ESC monitorowanie pozycji silnika w celu zapewnienia ultraprecyzyjnej kontroli. Bezszczotkowy moduł ECM oferuje dwa porty wyjściowe serwomechanizmów i dwa porty oświetlenia Pro Scale, a nawet wykorzystuje te same złącza akumulatora i otwory montażowe, zapewniając pełną funkcjonalność plug-and-play.
Dane techniczne:
- Bezszczotkowy silnik typu outrunner
- Większy moment obrotowy i kontrola niskich prędkości
- Moc 3350 Kv
- Zawiera zębatkę atakującą 11T
- Regulator ECM zapewnia sterowanie oświetleniem Pro Scale
- Sterowanie zorientowane na pole (FOC)
- Kompatybilny z zasilaniem LiPo 2s
- Współpracuje z nadajnikami TQ™ i TQi™
- Trzy tryby jazdy: Sport (100% FWD, 100% Brake, 100% REV) Trail (100% FWD, 100% Brake, 100% REV, Trail-Tuned Brake on Neutral) Crawl (100% FWD, 100% natychmiastowy REV, 100% hamulec na biegu jałowym)
- Te same wymiary i punkty montażowe
- Łatwy montaż