Rustler z fabryki mocy
Data publikacji: 2023-11-14
Traxxas wypuszcza najmocniejszą wersję swojego off-roadowego hitu w klasie Stadium Trucks - Rustler Ultimate 4x4 VXL. Dodatkowe wyposażenie ma wzmocnić model gwarantując kierowcy jeszcze większą frajdę z jazdy.
Do tej pory miłośnicy off-roadowej zabawy mieli do dyspozycji tylko jeden model w topowej odmianie - Traxxas Slash Ultimate. Tą samą ideą kierowali się amerykańscy konstruktorzy przy nowym projekcie. Na bazie najlepszego modelu Stadium Trucks, zbudowali Rustlera Ultimate z napędem na wszystkie koła i bezszczotkowym sercem pod maską. Polski debiut już za kilka dni.
Rustler Ultimate 4x4 VXL kryje w sobie sporą liczbę tuningowych podzespołów. Najważniejsze elementy konstrukcji modelu zostały wykonane z anodowanego aluminium, co ma być gwarancją większej wytrzymałości w terenie. Z przodu Traxxas zamontował nowe c-huby i zwrotnice. Regulowane górne drążki zawieszenia pozwalają na swobodne ustawianie geometrii, w zależności od preferencji kierowcy. Za stabilność na szybkich zakrętach odpowiadać będą stabilizatory - kolejna nowość w Rustlerze Ultimate. Tuning zawieszenia zamykają amortyzatory GTR z powłoką PTFE, których znawcom marki Traxxas nie trzeba przedstawiać. To obowiązkowy element każdej operacji poprawiającej właściwości jezdne modelu terenowego.
Zwinność i przyczepność Rustlera 4X4 VXL Ultimate z napędem na 4 koła dodatkowo zwiększają opony Gravix o rozmiarze 2,8″, pionierskie w modelu XRT. Zapewniają wyjątkową przyczepność na utwardzonych nawierzchniach. Obniżenie środka ciężkości LCG wymusiła na konstruktorach zastosowanie aluminiowej rozpórki podwozia. Wał napędowy, przenoszący napęd na wszystkie cztery koła, także wykonano z aluminium.
Miłośnicy ustawiania parametrów elektroniki z poziomu telefonu będą zadowoleniu. Wersja Ultimate została fabrycznie wyposażona w telemetrię i system bluetooth, łączący się z aplikacją Traxxas Link.
Rustler Ultimate 4x4 VXL kontynuuje nowatorski pomysł Traxxasa na bezspinkowy system mocowania karoserii. Tutaj także mamy zatrzaski pozwalające na szybki montaż i demontaż lexanowej skorupy. W dniu premiery model będzie oferowany w dwóch wersjach kolorystycznych: niebieskim i zielonym. Co ciekawe, pod kolor karoserii, odpowiednie barwy przyjmą wszystkie aluminiowe dodatki.
Pierwsze modele Rustlera Ultimate mają trafić do polskich sklepów pod koniec listopada. Ceny jeszcze nie znamy.
Uwaga! Redakcja nie odpowiada za treści i tematy publikowane w dziale "Komentarze".
Redakcja ma prawo usunąć komentarz jeśli uzna go za niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy.
Komentarz przez Ciebie dodany zostanie opublikowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Redaktora.